Posts

Showing posts from June, 2013

Selamat Pengantin Baru My Best Friend

Image
Entri kali ini saya ada sesuatu untuk diucapkan kepada seorang kawan saya ni. Saya tahu ianya macam dah terlambat nak diucapkan tapi saya nak wish jugak kat sini sebab baru hari ini saya berpeluang untuk meninggalkan sedikit coretan di sini.. It is better late than never right?

21 hari lepas, 31 Mei 2013  adalah hari bersejarah buat kawan baik saya ni yang sudah saya kenali dari tahun 2003 lagi. Mula berkenalan ketika menuntut dalam jurusan yang sama di Matric PJ seterusnya ke Main Campus, Gombak. Kami dah berkawan dan bersahabat selama 10 tahun sudah. Banyak kenangan pahit manis yang kami lalui bersama.

Firstly, saya berasa sangat sedih sebab tak dapat untuk sama2 berkongsi kegembiraan di sisinya pada hari bersejarahnya. Saya memang sangat berhajat untuk ke majlisnya. Saya dan suami dah plan semuanya, cuti saya pun dah approved, baju baru pun dah beli, hadiah pun dah beli, pendek kata semuanya dah sedia tinggal nak berangkat je lagi tapi apakan daya banyak pulak halangannya. Halangan y…

Update Tardus

Image
Rasa macam dah lama tidak menjengah dan meninggalkan coretan di sini. 
Banyak sebenarnya yang hendak dinukilkan dan dicoretkan tapi kekangan masa yang membataskan. Hidup penuh dengan rutin harian yang semakin memenatkan.  Terlalu banyak yang harus dikejar dan dibereskan. Kerjavsrumah.

Eleh..masa juga yang disalahkan..alasan cliche la...yang sebenarnya malas....

He3.... memang pun yer..memang malas tu ada la jugak sikit - sikit tapi alasan masa tu betul...memang betul sibuk...tak sempat..tak sempat nak ke sini meninggalkan sedikit coretan.

Tapi takpe lah...nanti ada kelapangan sikit dibantu dengan  "semangat" untuk mengupdate....akan ku tinggal jua barang sepotong dua ayat untuk dikongsi  di sini.

Jumpa lagi.... he3...



*  Hidup semakin mencabar. Doa dan harapan saya agar saya dan suami akan terus diberi kekuatan untuk melalui segala ujianNYA dan terus dimurahkan rezeki.

* Alhamdulillah, Muhammad Al Fateh semakin membesar dengan bijak. Banyak yang dia dah pandai. semoga terus m…