Posts

Showing posts from October, 2014

Kisah Oktober 2014

Image
Waah sekejap sungguh dah 1 November 2014 arini. Tak sedar sungguh aku. Tengok blog baru perasan entri bulan 10 takde. Sibuk sungguh smpai x sempat nak buat entri. Sibuk la sangat. He3...sibuk la...

Aku rangkumkan je la cerita oktober kami. Inilah ceritanya....

1. Raya Haji vs Besday suami

Raya haji tahun ni kami 3 beranak raya bertiga je di sini. X balik kampung pun. Kalau ikutkan raya tahun ni giliran rumah aku . Plannya beraya di Puchong berkumpul di sana sbb tahun ni kami sekeluarga masuk korban.tapi  x jadi sbb suami aku cuti sehari je.raya tu je. So fikir2 penat je nnti ktrg x balik. Raya je la kat sini.

First time raya sendiri. First time masak sendiri. Ok jgk.he3. Xde la sedih sgt pun. Raya tetap sama mcm orang lain. Aku masak nasi impit + rendang ayam + kuah kacang + bihun goreng. Kitaorang anak beranak je yg mkn dr pagi smpi petang. He3. Raya haji orang xde sangat. Kitaorang pun raya rumah Pakcik tuan rumah je pastu balik salin baju tido n makan. Ha2...itulah raya haji kami.…