Posts

Showing posts from September, 2015

Ada Apa Dengan Powergold

Image
πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“

 10  CINTA  ❤ πŸ’šπŸ’›  POWERGOLD

1 πŸ’– Cinta EMAS..produk emas yg tk lekang dek panas tk reput dek hujan..kalis inflasi..sjk dulu kala spi akhir zaman pun ia sah laku dan tetap berharga serata dunia..bawa g mana pun emas tetap bernilai, prospek luas online..tk pyh panjang lebar mengempen buat marketing..bkn makanan bkn brg rumah bkn healthcare product..nk kena convince spi kering tekak...

2 πŸ’– Bukan SKIM PELABURAN pulangan lumayan..EMAS boleh PEGANG dan SIMPAN sendiri..apa2 jd dikemudian hri pun no problem..bukan hanya perjanjian di atas kertas..walaupun ada perjanjian hitam  putih untung lumayan tp bila2 masa je boleh kantoi rugi dan hilang bersama modalnya sekali..untung powergold datang bersama usaha titik peluh dan income berpanjangan boleh diwariskan jika kita umur tk panjang..

3 πŸ’– Marketing plan yg  TIADA PAKSAAN maintain point2 yg tk masuk akal utk dpt bonus yg biasa diamalkan oleh MLM ..tp tk risau sbb ahli2 tetap akan beli setiap bln sbb dh celik emas dan keta…

Review : Isteri Solehah Luah Perasaan Menjadi Luahan Surirumah Sepenuh Masa

Image
http://www.siakapkeli.my/2015/09/isteri-solehah-luah-perasaan-selepas-4.html?m=1

Ini adalah luahan seorang wanita bernama Cik Puan Nurul di fbnya. Beliau berkongsi tentang kehidupannya dan luahannya sebagai seorang surirumah sepenuh masa.


Setelah 4 tahun berhenti kerja untuk jaga 
anak + bekerja dari rumah, ini apa yang saya rasa:

1. Jadi suri rumah jaga anak memang 200% ganda penat & stres daripada bekerja.

2. Jadi suri rumah, susah nak dapat Me Time. Time mandi pun ada penonton. Kalau tutup pintu. Ada yg ketuk pintu non stop sampai telinga kita bingit & terpaksa buka pintu. Bila buang air, ada orang kat sebelah tolong flush kan adalah perkara biasa. Sebab? Anak yg 24
duduk dengan mak ni manje dia lain macam. Melekat tak boleh berenggang. Takpe dah besar nanti ok lah. Tak lama dah.

3. Jadi suri rumah, kadang2 akan rasa bosan sebab tiap hari rutin yg sama. Bangun. Kemas rumah. Masak. Mendobi. Rumah selerak, kemas semula. Lipat baju. Rumah selerak,kemas semula. Kadang2 tak sempat mak…

Emas Ada Aura

Image
EMAS ADA AURA

Mula mula x percaya jgk ye ke mcm tu. Tapi betul la rupanya mmg ada aura.  Bila emas sendiri punya sampai mula2 tgk ala cinonetnye ( ha3 mmg la cinonet 1g nak besar mn kan) ....tapi bila dah mula pegang mmg sendiri rasa aura tu...rasa nk kumpul lagi dan lagi...Cinonet pun cinonet la jnji ada harga kan. Azam dlm hati lepas ni xmo dah bazir shopping online beli itu beli ini. Duit lebih yg ada nak beli emas utk simpanan. 1g satu bulan pun jadilah. Sikit2 lama2 byk jgk. Manalah tau kan time sesak2 boleh jgk guna.

Ha apa tunggu lagi. Moh la kita sm2 kumpul emas.

Salmah Darjad
0139507214
Powergold






Kenapa Simpan Emas

Image
KENAPA SIMPAN EMAS?
Sebab emas sentiasa naik nilainya...
Harini beli emas 1gram rm170 harga ahli.. Simpan duit juga rm170.
Menjelang tahun 2020 emas akan naik rm300-503 per gram.
Bayangkan dulu tahun 2015 kita beli emas hanya rm170 dah jadi rm503 pada tahun 2020. Duit yang kita simpan sama nilainya.. tetap nilai yang sama.
Jika selama 5 tahun sikit demi sikit kita beli dan simpan emas..berjaya kumpul 1kilo?? 1000gram x rm503 dah jadi RM 503 000.00
Itulah tujuan powergold diwujudkan untuk orang melayu..kerana kita tak mampu beli bongkah emas yang besar2 kos berpuluh ribu..
So...powergold ciptakan konsep  1gram setiap bulan kita boleh beli dan simpan.. tiada paksaan...beli bila anda mampu...semua orang mampu dengan 1 gram...pikir semula... Kan.........😊
Salmah Darjad 0139507214 Agenpowergold





Cara Menjana Keuntungan Dengan Emas

Image
Bagaimana cara menjana keuntungan dengan EMAS?

πŸ’° Beli emas dan simpan
✅ Jadikan emas sebagai simpanan jangka masa panjang;
✅ Simpan emas sekurang-kurangnya untuk tempoh 2-3 tahun;
✅ Tukarkan duit kepada bentuk emas;
✅ Jual emas hanya bila nam pakai duit sahaja;
✅ Harga emas sentiasa naik dalam jangka masa panjang. Jadi usah risau kerugian.Utk jgka pnjg kita sentiasa untung;

πŸ’°Beli,Jual,Beli,Jual
✅Prinsipnya beli waktu harga emas trn jual bila harga emas naik;
✅Setkan harga anda dengan buat belian emas pertama sbg benchmark.Jika harga emas rendah dr hrga emas belian pertama anda,anda beli.Jika sebaliknya anda jual.

πŸ’°Berniaga sambil simpan emas
✅Cara paling cepat untung dlm pelaburan emas adalah  berniaga emas sambil simpan emas.
✅Pelabur emas hanya untung bila harga emas naik tapi peniaga emas untung bila harga emas trn dan hrga emas naik.

Semoga artikel kali ini memberikan manfaat buat semuaπŸ˜ƒ

#jomsimpanemas
#powergold
#0139507214





Jom Simpan Emas

Image
Apakah misi anda utk menyimpan emas?

✅ bebas hutang piutang πŸ’Ά
✅ beli barangan lain secara cash πŸ’°
✅ aset dapat emas pun dapat 🎁
✅ kalau dulu penerima zakat tp skg pemberi zakat πŸ™Œ
✅ untuk menjana pendapatan πŸ’ΆπŸ’°πŸ’ΆπŸ’°
✅ pergi haji n umrah ✈
✅ dapat menaikkn taraf hidup πŸ‘ 
✅ diwarisi pada keturunan πŸ‘΄πŸ‘΅πŸ‘ͺπŸ‘ΆπŸ‘¬πŸ‘­
✅ selamatkan RM kita πŸ’Έ
✅ simpanan ketika kecemasan πŸš‘
✅ dapat bantu org lain.tangan yg memberi lebih baik dari tgn yg menerima

Dan hanya anda yg tahu apa tujuan anda menyimpan emas? Kenapa perlu duit mencukupi sekiranya kita tahu duit xpernah x habis kalau berada di tangan kita?

Jadi apa salahnya berkorban sedikit dari simpanan kita utk membeli emas.

Cuba la dulu. Dari dok tggu duit cukup baru nk beli mmg bai bai laπŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹

Peningkatan hrga emas x pernah tggu kita. Anda beli atau x hrga still akn semakin naik.

Katakan TERBAIK pd mereka yg mengambil lgkah bijak ini.

Bagi yang belum mengorak lgkah km biarkan utk anda terus berfikir dan berfikir. Ingt ye tuan2 puan2 Allah tidak akn…

Jom Beli Emas untuk Simpanan Masa Hadapan

Image
Simpanan Masa Hadapan

Tahukah kita yg menyimpan emas juga adalah salah satu jenis pelaburan jangkamasa panjang selain daripada pelaburan hartanah? Tahukah kita yg pelaburan emas tidak memerlukan modal yg besar seperti pelaburan hartanah?. Pelaburan emas kita boleh bermula dr 1 g dgn harga yg mampu milik/rendah.
Mari mulakan menyimpan emas dari 1 gram setiap bulan.. 1 gram kepada 10 gram.. 10 gram kepada 100 gram.. 100 gram kepada 1kg.. 
 Kenapa perlu simpan emas sekecil 1 gram?

1) Kita tak perlu kumpul duit berbulan-bulan lamanya untuk dapatkan berat yang lebih dan saiz yang lebih besar. Ramai antara kita termasuk saya bukan ada duit yang banyak untuk dapatkan emas seperti begitu berat dan besar sekali gus. Mesti nak kena kumpul duit dulu. Jadi, sekarang kita tak perlu tertunggu-tunggu lagi untuk membelinya. Pendapatan tetap yang kita dapat setiap bulan tu bolehla kita tukarkan dengan emas. 
2) Mudah dan mampu dimiliki, ramai yang membuat simpanan wang untuk membeli emas yang lebih…

Sihat dgn CMD

Image
Ini testimoni sendiri....

 Sebelum cmd

 # sy penghidap resdung tegar
#pagi2 mesti bersin #alahpadahabuk&seafood #gatalmuka&mata

 Selepas cmd

 #alhamdulillah...
 #tiadalagibersinpagi2 #tiadalagigatal2selepasmakanseafood #mukaterasasegar
 #jerawatpunmengecut #eyebagberansurhilang

 Bukan untuk resdung saje. Penyakit lain pun boleh. Cmd air beralkali yg unik. All in one. Nak sihat boleh. Nak cantik pun boleh.:) For details 0139507214